岩唱K的歌 JOEY都多過佢好多喇 好似痛愛 心淡呢D 同埋EASON呢D更加冇得比喇 ... 密特朗 發表於 26-1-2012 23:51
使用道具 舉報
話唔定係第1隊英冠贏英聯盃(我唔知係咪第1隊) victorclli 發表於 26-1-2012 23:47
又係一首我唔識的歌=.= 密特朗 發表於 26-1-2012 23:49
估唔到咁其實係幾多? victorclli 發表於 26-1-2012 23:46
而家樣樣都咁貴 m記超值餐加大都好似加左價.. 今日喺cwb食要加$4 (之前應該係$3.5) ... victorclli 發表於 26-1-2012 23:51
講講下有隊西丙殺左3隊西甲入左西盃4強 如果入左決賽有機打霸氣盃 密特朗 發表於 26/1/2012 23:57
BACK 我就係果場開始鐘意利記 果時我好似只係4年班左右lol kaiant1001 發表於 26-1-2012 23:53
小4開始睇波=.= 我都係中學時期先睇 密特朗 發表於 27/1/2012 00:02
joey早年果d歌係比較商業.. 近幾年好似少左.. eason果d歌其實唱k好難唱.. 首首勁高音.. 仲難過唱軒仔d ... victorclli 發表於 26-1-2012 23:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 04:27 , Processed in 0.067584 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.