我們快點走吧
小湊 發表於 4-2-2012 12:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
走緊啦xd
申請左ac都睇到ip@@
joe1359 發表於 4-2-2012 12:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但不會封IP吧?
回復 71434# 6c03
he will broke seed in 4pm:lol
回復 71437# godoslaw
ok leave together:lol
走緊啦xd
godoslaw 發表於 4-2-2012 12:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你仲係度..
回復 71436# 小湊
you think la:)
回復小湊
the might be soon
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
別給我來英文
you are wrong.
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那是沒有人嗎
回復 71441# 小湊
cuz he want you leave first:lol
回復小湊
the might be soon
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地點樣睇發帖數個d