回復小湊
我睇千奇百趣
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
舊野都好睇?
不能盡信
小湊 發表於 4-2-2012 12:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不能認同更多
舊野都好睇?
小湊 發表於 4-2-2012 12:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
重睇往往最好睇
回復 71506# 小湊
你太衰啦沒得轉
回復 71511# joe1359
第幾台有=/=
平時無乜野佢都唔會自己扣分= =
joe1359 發表於 4-2-2012 12:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢叫咩名
回復小湊
你太衰啦沒得轉
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我叫你轉