原來你係沒面的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人本來就無面
cso版超多版主0.0
joe1359 發表於 4-2-2012 12:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多人玩的GAME就多版主
回復小湊
佢派膠派得好
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
膠太多
回復 71538# joe1359
tbb未有囉:lol
回復 71540# 小湊
你收得晒嗎
回復 71539# 小湊
你今次講得有道理.
回復小湊
不嬲都好好唔洗你講
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知喇 你有咩唔係