回復小湊
好吧要說就快了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你死了嗎
回復 71608# 小湊
不,有排:lol
回復小湊
咁你拎出黎睇下
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔拎喇 你幾%?
回復小湊
多謝幫我解釋
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
讚我吧
回復小湊
難明就唔好明晒時間
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔明就要做到明
回復小湊
不,有排
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那急什麼?
要幫咩
zenith710 發表於 3-2-2012 11:59 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幫手吹水:lol
回復 71612# 小湊
你真係煩呢:(
回復 70872# 小湊
四點番黎 先吹
回復 71614# 夢儿LOLz
hello夢兒:lol