殺英雄會比人踢
joe1359 發表於 4-2-2012 12:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩黎
回復 71734# 小湊
你也快點吧
回復 71710# ~tcc~
一開始百幾粒彈 好多後備彈個枝
最僧人呃人
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 12:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪就係
咁你又講得好岩
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我不嬲都講得好岩
可是事實是事實 你騙了自己
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧 又被你說到像真的
善德女王 e加做完了
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 12:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ey同你傾韓國野你應該快好多:lol
回復〝細wIN_
小湊成日呃自己
~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呃咩:)