回復 71794# 〝細wIN_
你問shing,我唔識打:$
你睇佢口吻啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇睇先:)
我都祝你ive好運
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都祝你dse好運
GOOD MORNING~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 13:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi brian@@
我都祝你dse好運
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 13:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝你啊:$
我都祝你ive好運
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩IVE
睇睇先
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你爬文更佳:lol
你想玩咪玩@@
joe1359 發表於 4-2-2012 13:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢家多唔多外掛
回復〝細wIN_
你問shing,我唔識打
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ok 佢好似唔係度
咩IVE
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自己用腦諗:)