回復小湊
d掛9玩咩模式都開掛-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 13:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果係打NPC我就唔介意
回復 72026# 小湊
咁味比D我唔想比佢睇D人睇到...==
嗯
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我開始知道 什麼叫論壇
回復 72036# 〝細wIN_
係呀 -.- 估拉登同奧巴馬都係20內
這個呢
6c03 發表於 4-2-2012 13:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
低能 完全係冇人監管 任洗
回復小湊
咁味比D我唔想比佢睇D人睇到...==
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 13:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有什麼人你是不想他看到
回復 72033# joe1359
我果次用左60個先+5
這個呢
6c03 發表於 4-2-2012 13:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等我BAN佢?
回復 72030# joe1359
升武器ed遲d先-.-
低能 完全係冇人監管 任洗
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
說什麼?