回復godoslaw
所以唔玩了=[
上年都唔會咁-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 13:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不嬲都係咁--test week 佢都冇計我出席率啦--
要睇邊方面
小湊 發表於 4-2-2012 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一般團死果d頂唔順
你有用開?
小湊 發表於 4-2-2012 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有
回復 72102# joe1359
買3GS lor;P 好平姐
回復〝細wIN_
好似有樂點
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾多
不嬲都係咁--test week 佢都冇計我出席率啦--
godoslaw 發表於 4-2-2012 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
過到80未得囉;P
回復 72108# ~tcc~
好呀~
幾多
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾千;P
回復 72105# sohoipan2009
tcc想去檢舉@@?