我唔介意拎有冇link
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自己搵啦xd
回復 72126# ShiNG_SeR
系呀~
回復 72121# 〝細wIN_
唔知...不過上次小傑有500樂點
有
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔怪得咁激進
你今日訓到幾點
小湊 發表於 4-2-2012 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
10點半
自己搵啦xd
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁衰既 唔比link我
1-1000
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一日最多比5000樂點人
一般團死果d頂唔順
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
打N隻喪屍果D 應該用
回復 72123# joe1359
iPhone 3gs 都係ip不過就咋d:lol
行為
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你在說什麼