應該會有人捉 佢每個POST都係咁
小湊 發表於 4-2-2012 13:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那我去投訴好了
嗯嗯
等你回來
小湊 發表於 4-2-2012 13:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不了 我還要回帖
**** 本內容被作者隱藏 ****
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** Hidden Message *****
去到8900 停一停手先
小湊 發表於 4-2-2012 13:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你真係快手:L
有D N咁多怪模式
小湊 發表於 4-2-2012 13:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
and then?
呢個news太假了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係話緊cso.....
回復 72212# ~tcc~
講緊gs3 有4核-.-
and then?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 13:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那個要怎樣才嬴。。
你好似唔知我講咩
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我知架;P
你真係快手
~tcc~ 發表於 4-2-2012 13:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又話我快手