係呀 so bad
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上年讀FD唔會咁-.-
有 不過佢未同我講過一句野
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你就好啦佢呃帖既
有人跟你說你都未必知
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解:o
個位數字bravo是正常
兩位開始唔正常
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我好正常;P
點解
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你...未必會明:o
有...你要搞好多野
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁煩不如開個新帳重玩外掛算
**** 本內容被作者隱藏 ****
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** Hidden Message *****
上年讀FD唔會咁-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
而家你幾多%?
你努力吧-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你呢??
咁煩不如開個新帳重玩外掛算
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你夠了你隻死掛_:@