你夠了你隻死掛_
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最僧d外掛佬
s3好高機率係防水 我之前睇個新聞話整d唔知咩野落d0件到可以防水- -
joe1359 發表於 4-2-2012 14:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩我見到果d防水mon 係咪e加iphone 4同4s都係防水???
例如呢
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好難比到例子你..
最僧d外掛佬
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係咪先;P
**** 本內容被作者隱藏 ****
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** Hidden Message *****
我很讚同
6c03 發表於 4-2-2012 14:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是不能認同更多
回復 72320# 〝細wIN_
3就正常 -.- 30擺明從不法途徑取得:lol
好難比到例子你..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇野話好難
岩岩我見到果d防水mon 係咪e加iphone 4同4s都係防水???
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係