唉d人點吹都得啦..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又係 唔好理
必然是開到的。。
小湊 發表於 4-2-2012 14:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
開到咩
說什麼?
小湊 發表於 4-2-2012 14:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知喎
15左右
小湊 發表於 4-2-2012 14:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
15都話熱==
咁又係 唔好理
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以你話邊個講先都沒用
15都話熱==
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我說熱返
唔只呢d版,其他都有
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都知 大把啦
唔知喎
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又沒了話題
FD就算轉課室都會計返出席率-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為fd 既出席率很有影響!!
我說熱返
小湊 發表於 4-2-2012 14:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我就係問熱返幾多度.........