哦 原來係咁
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那封了就開過新的
好似得佢有創意章
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁勁
回復 72490# 小湊
唔知佢-.-
資訊及通訊科技
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
O 好易?
沒人說熱
小湊 發表於 4-2-2012 14:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
.....冇野啦
人地創意爆棚
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
創意無限添啦:lol
早~
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨呀
實際上卻沒用
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想我比咩反應你
我 入黎既第一個學期 如果計老師 點名既 出席率 有幾科都100%
之後下學期,同埋今年上學期開始發現d出 ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你讀邊科-.-?
早~
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚~