你好 午安
這樣好了嗎
小湊 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯這樣就好了
我打算中六完左讀呢科
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
e科幾好@@ 讀e科最好 英文/數學有番咁上下就最好~.~
1碗對我來講就夠
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔夠......
回復 72488# 〝細wIN_
譠規~;P
孩子們都早~
今天有點熱鬧哩
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今天一點也不熱鬧
程式係選修 唔係必修
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可以唔揀?
工商管理
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有商科底?
回復小湊
我起碼食半粒鐘..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好乖喔~
e科幾好@@ 讀e科最好 英文/數學有番咁上下就最好~.~
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但唔知出路係咩
大學生?
小湊 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我ive咋= =