你好 午安 這樣好了嗎 小湊 發表於 4-2-2012 14:37
使用道具 舉報
我打算中六完左讀呢科 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36
1碗對我來講就夠 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36
孩子們都早~ 今天有點熱鬧哩 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:37
程式係選修 唔係必修 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:37
工商管理 godoslaw 發表於 4-2-2012 14:35
回復 小湊 我起碼食半粒鐘.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37
e科幾好@@ 讀e科最好 英文/數學 有番咁上下就最好~.~ godoslaw 發表於 4-2-2012 14:37
大學生? 小湊 發表於 4-2-2012 14:36
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:31 , Processed in 0.044665 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.