找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: sohoipan2009

樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖

   火... [複製鏈接]
發表於 4-2-2012 14:38:59 | 顯示全部樓層
hello
zenith710 發表於 4-2-2012 14:36



    咁耐你先回
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:07 | 顯示全部樓層
我純理科上的= =
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:38

理科轉讀商科?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:12 | 顯示全部樓層
但唔知出路係咩
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38


金融(銀行),會計,保險,hrm 果d都得
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:14 | 顯示全部樓層
冇直接放-.- 多數係收野
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:22



    o 咁都仲有68000積分,真係神手
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:17 | 顯示全部樓層
唔怪得知,你去下酒樓叫
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36



    好少有
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:21 | 顯示全部樓層
可以唔揀?
小湊 發表於 4-2-2012 14:37

係冇得比你揀......學校同你揀
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 4-2-2012 14:39:25 | 顯示全部樓層
yes,你大學?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38



    咁勁:lol
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:26 | 顯示全部樓層
工管一般不太需要商科底
會重新教過曬
不過一定無商科咁輕鬆
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:38

聽你咁講好有經驗wor
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:27 | 顯示全部樓層
理科轉讀商科?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:39


冇話唔得嫁= ="
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:39:36 | 顯示全部樓層
yes,你大學?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38



    準大學生XD
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 26-6-2026 04:45 , Processed in 0.029089 second(s), 6 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表