o 咁都仲有68000積分,真係神手 zenith710 發表於 4-2-2012 14:39
使用道具 舉報
唔係 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:40
my grandmother 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:40
準大學生XD 小湊 發表於 4-2-2012 14:39
其實係沒有的 小湊 發表於 4-2-2012 14:41
係冇得比你揀......學校同你揀 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:39
會計 同 HRM都有本身既專科... 通常要讀大學or Top Up 先有用 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:39
um.... 睇你個人有幾努力姐 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:40
咁你加把勁了 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:41
你都唔差啊,尢其d bravo@@ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:40
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:25 , Processed in 0.107837 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.