使用道具 舉報
其實讀d咩 係咪econ果d-,- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:42
IVE都有呢D讀? 小湊 發表於 4-2-2012 14:40
犀利,我聽第一次而已 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:42
你準大學信住先~ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:41
你係大學生嗎 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:42
你bravo56先屈機 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:42
唔係專科出黎唔夠競爭力 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:42
有呀@_@ 工商管理幾好嫁-0- godoslaw 發表於 4-2-2012 14:43
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:31 , Processed in 0.048914 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.