咁高學歷@@ 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:41
使用道具 舉報
聽了很多次了 小湊 發表於 4-2-2012 14:42
um.... 睇你個人有幾努力姐 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:40
會計唔洗呀== 我讀e個去做都得,不過職位,人工果d當然冇咁好啦 我果科係讀晒 BA所有既科@@ 你讀果個應該 ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:41
多謝你肯改 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:40
得lv24.. zenith710 發表於 4-2-2012 14:42
回復 godoslaw sosad 咁你讀落覺得應唔應付到-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:40
又話系NAKUZ法律系學士... sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:40
其實讀d咩 係咪econ果d-,- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:42
咁耐你先回 小湊 發表於 4-2-2012 14:38
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:31 , Processed in 0.095003 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.