準大學生XD 小湊 發表於 4-2-2012 14:39
使用道具 舉報
同商科果d差好遠? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:39
我ive咋= = godoslaw 發表於 4-2-2012 14:38
yes,你大學? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38
又話系NAKUZ法律系學士... sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:40
嗯這樣就好了 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37
好吧 改改佢 小湊 發表於 4-2-2012 14:40
回復 小湊 嗯 ,,第一果個 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:40
咁有信心@@? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:40
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:45 , Processed in 0.034848 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.