金融(銀行),會計,保險,hrm 果d都得 godoslaw 發表於 4-2-2012 14:39
使用道具 舉報
咁勁 sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:39
工管一般不太需要商科底 會重新教過曬 不過一定無商科咁輕鬆 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:38
不,這是享受 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38
邊個煮 小湊 發表於 4-2-2012 14:38
聽你咁講好有經驗wor ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:39
因為唔係我講話可以有得解返ac..... 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:38
o 咁都仲有68000積分,真係神手 zenith710 發表於 4-2-2012 14:39
好難 唔識 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:38
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:45 , Processed in 0.029396 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.