找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: sohoipan2009

樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖

   火... [複製鏈接]
發表於 4-2-2012 14:38:11 | 顯示全部樓層
喔 不喜歡反問嗎
小湊 發表於 4-2-2012 14:37

因為唔係我講話可以有得解返ac.....
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:12 | 顯示全部樓層
今天一點也不熱鬧
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37


比昨天算好了吧
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:18 | 顯示全部樓層
呢到好似沒咩大學生
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37



    你是中學?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:19 | 顯示全部樓層
你好乖喔~
小湊 發表於 4-2-2012 14:38

不,這是享受
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:27 | 顯示全部樓層
你有商科底?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:37


我純理科上的= =
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:29 | 顯示全部樓層
唔係
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:37



    邊個煮
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:32 | 顯示全部樓層
你是中學?
小湊 發表於 4-2-2012 14:38

yes,你大學?:lol
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:42 | 顯示全部樓層
你去看看積分排行榜 bravo!
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:36



    佢第一?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:45 | 顯示全部樓層
你有商科底?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:37


工管一般不太需要商科底
會重新教過曬
不過一定無商科咁輕鬆
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:38:58 | 顯示全部樓層
回復  〝細wIN_


    譠規~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:37

好難 唔識
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 26-6-2026 03:02 , Processed in 0.061184 second(s), 6 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表