呢d人好煩嫁[ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:35
使用道具 舉報
食得咁快 6c03 發表於 4-2-2012 14:35
咁比個名我我應該知係誰 小湊 發表於 4-2-2012 14:34
自己整? 小湊 發表於 4-2-2012 14:35
大學生? 小湊 發表於 4-2-2012 14:36
哦 咁我明白了 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:35
係咪要寫程式? 小湊 發表於 4-2-2012 14:36
唔好問返我轉頭== 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:35
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:31 , Processed in 0.066548 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.