有咁好死? 小湊 發表於 4-2-2012 14:34
使用道具 舉報
佢咁講我咁答 小湊 發表於 4-2-2012 14:34
沒錯 食完了 小湊 發表於 4-2-2012 14:27
你食軟飯的? 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:34
但我覺得晒錢 比左錢就唔出席 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:32
唔好問返我轉頭== 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:35
有咩考? 小湊 發表於 4-2-2012 14:34
你係去邊d店先 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:34
你讀邊科-.-? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:32
食左炒飯 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:34
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:31 , Processed in 0.060510 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.