歡迎來到
小湊 發表於 4-2-2012 14:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
話時話我地係到幾耐
你咁smart都只係ive
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我懶 (軟
回復小湊
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
宜+先知BRAVO有榜...==
被你嚇壞了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗咁驚;P
經濟 統計 之類
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實讀完出黎 係做d咩(職業)??
唔係專科你出黎既人工同升遷都唔夠地黎
係有得你做, 但係升職加人工你唔會係第一個
除非你非常突出 ...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
學專門技術其實都是唔錯的出路
話時話我地係到幾耐
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你話今日?
唔洗咁驚
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
驚到打唔到字:funk:
回復 72646# 小湊
佢好有創意?
很高啊 對於我黎講
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你應該都高中了吧?