眼殘了嗎
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
說多次你的問題吧
LCCI 可以一做路一路努力
不過就一定要諗清楚自己既專科
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你ive幾多級?
工管我覺得只係踏腳石
一定要再讀專科先足出路
如果只讀工管, 咩公司都會有請既
不過一定唔會係高人工或 ...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一開始就諗住係當 踏腳石 去再讀專科 去搵工~.~
咁d 公司先有機會請我(薪酬福利較好)
去打陣機先~
有咩用引用
我慢慢回
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好啦ns一陣見
回復 72678# 小湊
你10點on殘了嗎
你ive幾多級?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Year 2
重有一年要讀
驚到打唔到字
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好打;P
工管我覺得只係踏腳石
一定要再讀專科先足出路
如果只讀工管, 咩公司都會有請既
不過一定唔會係高人工或 ...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我果陣就係唔知讀完出黎有咩用 所以冇揀到工管
不過BRAVO冇乜用...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
只係用黎加分?
一開始就諗住係當 踏腳石 去再讀專科 去搵工~.~
咁d 公司先有機會請我(薪酬福利較好) ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢岩岩走佬-.-