小湊 發表於 4-2-2012 14:55:54

相信果種快起碼都要等幾年時間
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你再進修一下應該可了

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56:00

那我就不高了
小湊 發表於 4-2-2012 14:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是初中嗎?

Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:56:00

我果陣係睇邊樣易d搵野做
e加見好似有時要落工場做野 有小小後悔-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

真係辛苦錢...

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:56:03

回復 72738# sohoipan2009
用黎升lv架:lol

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:56:04

回復 72739# ~tcc~


    唔好扮野LA:D

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:56:09

回復~tcc~
所以要上堂-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上得太多先會悶其實..

小湊 發表於 4-2-2012 14:56:16

你是初中嗎?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    不是喔

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:56:24

回復~tcc~


    唔好扮野LA
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒扮,係真的:D

小湊 發表於 4-2-2012 14:56:30

你終於認拿
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我沒認過是老手

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56:32

那你好好讀了喔
小湊 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我讀完應該會去日本
頁: 7265 7266 7267 7268 7269 7270 7271 7272 7273 7274 [7275] 7276 7277 7278 7279 7280 7281 7282 7283 7284
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖