相信果種快起碼都要等幾年時間
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你再進修一下應該可了
那我就不高了
小湊 發表於 4-2-2012 14:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是初中嗎?
我果陣係睇邊樣易d搵野做
e加見好似有時要落工場做野 有小小後悔-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真係辛苦錢...
回復 72738# sohoipan2009
用黎升lv架:lol
回復 72739# ~tcc~
唔好扮野LA:D
回復~tcc~
所以要上堂-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上得太多先會悶其實..
你是初中嗎?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是喔
回復~tcc~
唔好扮野LA
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒扮,係真的:D
你終於認拿
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我沒認過是老手
那你好好讀了喔
小湊 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我讀完應該會去日本