環球商業全香港得30個以下名額..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
反正讀既人都唔多
防水手機你話呢?
joe1359 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
喔 那防水噴霧有用嗎
努力既7-80點都有掛
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但始終比唔上一直勤力+有天資的人
回復 72810# godoslaw
好多專業名詞-.-
很快我們有25小時/天了
小湊 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
很快就世界末日了
唔發帖又唔得
小湊 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想上埋第4?
在場的也是@@
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有的不是在校生了
唔算難... 肯讀就一定合格
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我 acct 有6x分嫁- -
wow 我讀 b law d terms真係唔多掂== 我諗我最多都係4x-50分==
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
terms 算好少嫁啦...
我地之後讀重多