噗 你要加油了
小湊 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯 你也是@@有空可以到日本探我
30天發帖排名
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有可能掛
咁都唔叫多==?我考完已經還番晒比教law 果個miss了--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢同你講,再努力d:lol
佢中幾
小湊 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係中6咩
有啊!可以去旅行
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等緊今年的6200
咪係-.-
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實係因為我數底好 先至有6x @@ 雖然我好多科都係6字頭= =
有可能掛
小湊 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能你已經過左
回復 72881# 小湊
我都系說發...==
我都好多== 所以間唔中上下堂會好d--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你就好啦 可以咁hea-.-
脫節了