是你沒什麼發帖?
小湊 發表於 4-2-2012 15:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我 發帖數多你好好好好多...
所以....及時行樂
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
現在都沒什麼樂了
其實HD同副學差幾多
小湊 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
差唔多@_@
回復sohoipan2009
NS講o既-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢講你又信?:o
我 發帖數多你好好好好多...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是說回 是說發0。0!
你和還有?
小湊 發表於 4-2-2012 15:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
tcc
回復sohoipan2009
NS講o既-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁正~_~
我就是日文不肯所以才進修
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
噗 你要加油了
未完,姐係仲有可能
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
仲有可能比我地玩
回復godoslaw
好多專業名詞-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都好多== 所以間唔中上下堂會好d--