原來你讀日文
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不然你以為是甚麼?
回復 72904# sohoipan2009
發什麼:D
我form6
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
即係白老鼠?
回復 72889# sohoipan2009
咁你要問NS啦;P
嗯 你也是@@有空可以到日本探我
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看你去哪才可以探吧
即係白老鼠?
小湊 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
no. 第一年會鬆手d
等緊今年的6200
小湊 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
6200?你過了18歲?
唔係中6咩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我沒同佢講過
但聽人講副學讀出黎無用
小湊 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係出面d 公司傾向請 ived人,因為 ive果d野係實用性==
唔係中6咩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢家先知