我就是貪心
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用住今年利是先~
明顯係100滿分囉--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁勁-.-? 5題MC 1題20分?
其中一個版主係聊天廣場到做
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做咩野:lol
無乜朋友會黎樂古
小湊 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我話係樂古識果d.......
我同你情況一樣
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似自己玩單機咁
回復 72981# ~tcc~
唔得會比人告嫁-0-
禁唔禁結果一樣
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你又知--.?
回復 72998# ShiNG_SeR
錯一題你真係返得屋企/..
我話係樂古識果d.......
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果D 仲少
如果去讀VTC 好唔好?
小湊 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ive幾好既@_@