都好快la
zenith710 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊快呀 都未知有無神人
word 佢有 另一份卷考==果份我拎96分--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
考咩架-.-?? 筆試?
回復〝細wIN_
點解咁講-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為去親邊都有佢d野既存在:)
回復 73070# 小湊
得閒既版主唔會係做大版
呢到好似沒咩大學生
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有大專生:lol
回復小湊
得閒既版主唔會係做大版
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點先係大版
因為去親邊都有佢d野既存在
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
haha 難怪你咁講
有大專生
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大專都好多吓咁:lol
今天一點也不熱鬧
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
中午來說算熱鬧
點先係大版
小湊 發表於 4-2-2012 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同小版一樣,向admin申請