討論黎都晒時間
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
討論點會晒時間 係吹水晒時間姐
唉
第2係夢儿
第3係你
第4係哥哥
小湊 發表於 4-2-2012 15:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇下你岩唔岩先
考咩架-.-?? 筆試?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
限時之內根據 份卷既要求整一個word file sd比miss
你眼殘了 明明就1年
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明明是你打錯字
回復 73076# zenith710
hello~
討論點會晒時間 係吹水晒時間姐
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55,吹水晒時間..
明明是你打錯字
小湊 發表於 4-2-2012 15:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明明就冇;P
睇下你岩唔岩先
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊有錯 我無得拎章
對自己喜歡既團體都要有返咁上下資料
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif我都幾喜歡akb=]
不是問人 是48前面的英文
小湊 發表於 4-2-2012 15:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
AKB即是秋葉原