我都唔信點解佢咁做
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做得耐,太悶掛
高橋南 前田敦子 板野友美果d走唔甩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都幾熟下
高橋南 前田敦子 板野友美果d走唔甩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是問人 是48前面的英文
個post又5更新,我都冇興趣逐頁睇-.-
如果個post你開,而又會更新,咁我就話會睇姐=.= ...
zenith710 發表於 4-2-2012 15:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都係開黎討論:lol
你有興趣就睇下e個post
http://forum5.hkgolden.com/view.aspx?type=MU&message=3531914
55 好似要做見習先
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等3個月先係版主?
你是做哪個版?
小湊 發表於 4-2-2012 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
MV速遞站 但都要睇管理員決定
做得耐,太悶掛
zenith710 發表於 4-2-2012 15:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢好似話想做番個小會員:lol
等3個月先係版主?
小湊 發表於 4-2-2012 15:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢點你都知?
MV速遞站 但都要睇管理員決定
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
應該要求開個AKB區~
1個月--係你打錯?
小湊 發表於 4-2-2012 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你眼殘了 明明就1年;P