不下1000
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁真係幾多下..
前身ac...果時我仲係f2/f3
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你犯過大事@@
但好貴
小湊 發表於 4-2-2012 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真係幾貴嫁==
都算係OK喇 只係係香港?
小湊 發表於 4-2-2012 15:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是!不要說上大陸 自小都沒有
回復ShiNG_SeR
限時之內用指定格式
打一篇中文既文出黎
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咪考你用word?
老實說 你會在JR看到AKB的廣告 街上也是.....
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看來AKB不是一個組合咁簡單
你做版主?
小湊 發表於 4-2-2012 15:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對!申請左 支持我吧
回復 73034# ~tcc~
你係樂古博士;P
咁真係幾多下..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
年年如是 所以冇咁感覺
你呢?
是!不要說上大陸 自小都沒有
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒親人在大陸?