哈哈,我岩岩click左入你signature個個snsd fans club
我提議由你搞多次好過=.= ...
zenith710 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算啦:lol 邊個開post根本就冇分別
乜新年任唔係過左好耐咩--(?)
可愛肥仔明 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯 新年快樂@@
係佢自己請辭的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55.too bad ;(
多謝支持!
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是做哪個版?
我1年 4萬蚊--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1個月--係你打錯?
我1年 4萬蚊--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1年4萬沒津貼...sosad
乜新年任唔係過左好耐咩--(?)
可愛肥仔明 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
10000帖仲未完
乜新年任唔係過左好耐咩--(?)
可愛肥仔明 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
仲有10000任...
55.too bad ;(
zenith710 發表於 4-2-2012 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都唔信點解佢咁做
冇LO...==
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hello long time no see :handshake