回復 73099# ~tcc~
而家人多 水流中等
我中意:lol
打字打到手痛都係第一次
是啊
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那也不錯 不用在大時大節上去
回復 73104# ~tcc~
之前係咁叫開:lol
1年4萬沒津貼...sosad
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真係sad到爆 e科係知專搞既@@ 係貴d--
都係開黎討論
你有興趣就睇下e個post
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
討論黎都晒時間:lol
果個係ey兄
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唉
第2係夢儿
第3係你
第4係哥哥
呢點你都知?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我之前睇過下
真係sad到爆 e科係知專搞既@@ 係貴d--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
毅進...好似仲要貴d
你都幾熟下
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對自己喜歡既團體都要有返咁上下資料;P