睇陣片先....
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁好啦一陣見..
55,吹水晒時間..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
討論係學到野 吹水都晒時間 冇用
嗯 講句唔好聽 分分中d利是錢=你的交通費
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇你坐咩姐
回復~tcc~
先離一陣...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ok沒問題
我都幾喜歡akb=]
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@睇唔出喎
@@睇唔出喎
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唔識我這是正常的
你會選邊份如果要你做既話
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔明-.-
討論係學到野 吹水都晒時間 冇用
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55...所以我合埋眼打字..
你唔識我這是正常的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你鐘意邊個
我諗ctm,好多admin都係掛
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ctm唔係大學