先第6名
小湊 發表於 4-2-2012 14:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都好快la
咁岩我都係..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同病相憐.....
回復 72546# ~tcc~
你咁細食-.-
宣傳大王
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
話說最早的48是哪個
係咪考你用word?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
word 佢有 另一份卷考==果份我拎96分--
乜新年任唔係過左好耐咩--(?)
沒有了 只留下一間祖屋
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所有人都來了HK?
同病相憐.....
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢d習慣晒...
要是可以幫你加分一定會XD
小湊 發表於 4-2-2012 15:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝支持!:lol
差唔多係大學GE 3分1?
小湊 發表於 4-2-2012 15:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我1年 4萬蚊--