回復godoslaw
200分滿分....笑死
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊有可能200滿分
你講點會唔知-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似又系...
回復 73010# 6c03
爬緊文 SOR :lol
無玩都可以吹下 你有D高達史就OK
小湊 發表於 4-2-2012 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有玩d咩game
通常愛AKB都會愛日本 講真
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我比較是喜歡日本的景/人/物
做咩野
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做監管
回復 73007# ~tcc~
你比人ban過@@?
好似又系...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
道理哥上身..
你有玩d咩game
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
說現在? 線上?
請分類
果D 仲少
小湊 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
遲d做左版主又識到d AKB介紹比你;P