看你去哪才可以探吧
小湊 發表於 4-2-2012 15:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
東京!
回復~tcc~
佢係admin 唔信佢 信邊個-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最後關頭要信自己;P
我沒同佢講過
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦 原來係咁
東京!
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
tokyo好咩?
但係出面d 公司傾向請 ived人,因為 ive果d野係實用性==
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又係 有實習期
佢同你講,再努力d
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我真係唔岩讀law==test我都係得39→43 (講數)
唔知exam幾多了--
哦 原來係咁
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以而家先同佢講:lol
6200?你過了18歲?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
細聲D
呢家先知
小湊 發表於 4-2-2012 15:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁只有3個了 很小
回復 72916# 小湊
發現新大陸