no. 第一年會鬆手d
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能 唔一定架
回復 72918# ~tcc~
咩最後關頭-.-
回復小湊
我都系說發...==
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧 你都在哪發?
咁只有3個了 很小
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
得番3個又真係小左d...
回復 72918# ~tcc~
佢唔出 又唔會死-.-
你就好啦 可以咁hea-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為d 老師差唔多照老師讀--
可能你已經過左
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁一定係
好吧 你都在哪發?
小湊 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢最近經常發:D
tokyo好咩?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知 可能其他 起碼唔會係福島先