所以而家先同佢講
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明白!
咁一定係
小湊 發表於 4-2-2012 15:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有沒搞錯啊:(
因為d 老師差唔多照老師讀--
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我上年讀電腦FD都係勁hea=[
佢最近經常發
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
常發什麼
明白!
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你明至好:lol
細聲D
小湊 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想拎........
好吧 你都在哪發?
小湊 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那裏都有0.0
咁又係 有實習期
小湊 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
遲d我搵下我班主任問下d資料@@
常發什麼
小湊 發表於 4-2-2012 15:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你猜多次
唔知ip5點
joe1359 發表於 4-2-2012 15:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你玩開咩GAME