所以而家先同佢講 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:11
使用道具 舉報
咁一定係 小湊 發表於 4-2-2012 15:12
因為d 老師差唔多照老師讀-- godoslaw 發表於 4-2-2012 15:12
佢最近經常發 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:12
明白! 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:12
細聲D 小湊 發表於 4-2-2012 15:11
好吧 你都在哪發? 小湊 發表於 4-2-2012 15:11
咁又係 有實習期 小湊 發表於 4-2-2012 15:11
常發什麼 小湊 發表於 4-2-2012 15:12
唔知ip5點 joe1359 發表於 4-2-2012 15:11
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 22:52 , Processed in 0.039101 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.