我就是日文不肯所以才進修
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你讀日文:L
差唔多@_@
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但聽人講副學讀出黎無用
回復 72876# ShiNG_SeR
咁版主尼...有冇版主達人...
現在都沒什麼樂了
小湊 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有啊!可以去旅行
回復 72880# ~tcc~
佢係admin 唔信佢 信邊個-.-
tcc
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢中幾
咩第4
小湊 發表於 4-2-2012 15:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
30天發帖排名
terms 算好少嫁啦...
我地之後讀重多
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁都唔叫多==?我考完已經還番晒比教law 果個miss了--
佢中幾
小湊 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我form6
回復 72883# sohoipan2009
係呀 不過好似係要15萬 積分-.-