~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:08:40

我就是日文不肯所以才進修
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你讀日文:L

小湊 發表於 4-2-2012 15:08:42

差唔多@_@
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    但聽人講副學讀出黎無用

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:08:44

回復 72876# ShiNG_SeR


    咁版主尼...有冇版主達人...

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:08:48

現在都沒什麼樂了
小湊 發表於 4-2-2012 15:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有啊!可以去旅行

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:08:49

回復 72880# ~tcc~
佢係admin 唔信佢 信邊個-.-

小湊 發表於 4-2-2012 15:08:56

tcc
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    佢中幾

~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:08:57

咩第4
小湊 發表於 4-2-2012 15:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
30天發帖排名

godoslaw 發表於 4-2-2012 15:08:59

terms 算好少嫁啦...
我地之後讀重多
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

咁都唔叫多==?我考完已經還番晒比教law 果個miss了--

~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:09:09

佢中幾
小湊 發表於 4-2-2012 15:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我form6

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:09:12

回復 72883# sohoipan2009
係呀 不過好似係要15萬 積分-.-
頁: 7278 7279 7280 7281 7282 7283 7284 7285 7286 7287 [7288] 7289 7290 7291 7292 7293 7294 7295 7296 7297
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖