小湊 發表於 4-2-2012 15:00:31

咁你讓你既位出黎
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我本來就沒打算拿嘛~

godoslaw 發表於 4-2-2012 15:00:42

回復godoslaw

查完你都唔知佢係咩黎-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

咁我幫你唔到啦==

Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:00:42

我都有讀法律==但係你有興趣未必讀得黎==

我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

你地果d法律好簡單=.=
果科我地叫basic legal studies
我考試9字頭

小湊 發表於 4-2-2012 15:00:42

我 acct 一開始都冇讀過==上左HD先接觸@@
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    HD又是什麼

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:00:46

回復sohoipan2009

唔好做版主LOR
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    做左神手都唔得...

~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:00:49

我都有讀法律==但係你有興趣未必讀得黎==

我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁呢d真係沒辦法,學下專門技能搵出路吧

小湊 發表於 4-2-2012 15:01:00

你地果d法律好簡單=.=
果科我地叫basic legal studies
我考試9字頭
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你也太強了吧?

Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:01:03

你對法律有興趣?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

YES

godoslaw 發表於 4-2-2012 15:01:05

HD又是什麼
小湊 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
高級文憑

~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:01:20

我本來就沒打算拿嘛~
小湊 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你唔好發帖,唔好做壇星:lol
頁: 7270 7271 7272 7273 7274 7275 7276 7277 7278 7279 [7280] 7281 7282 7283 7284 7285 7286 7287 7288 7289
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖