咁你讓你既位出黎
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我本來就沒打算拿嘛~
回復godoslaw
查完你都唔知佢係咩黎-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁我幫你唔到啦==
我都有讀法律==但係你有興趣未必讀得黎==
我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地果d法律好簡單=.=
果科我地叫basic legal studies
我考試9字頭
我 acct 一開始都冇讀過==上左HD先接觸@@
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HD又是什麼
回復sohoipan2009
唔好做版主LOR
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做左神手都唔得...
我都有讀法律==但係你有興趣未必讀得黎==
我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁呢d真係沒辦法,學下專門技能搵出路吧
你地果d法律好簡單=.=
果科我地叫basic legal studies
我考試9字頭
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你也太強了吧?
你對法律有興趣?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
YES
HD又是什麼
小湊 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
高級文憑
我本來就沒打算拿嘛~
小湊 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你唔好發帖,唔好做壇星:lol