咁你讓你既位出黎 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59
使用道具 舉報
回復 godoslaw 查完你都唔知佢係咩黎-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:55
我都有讀法律== 但係你有興趣未必讀得黎== 我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:59
我 acct 一開始都冇讀過== 上左HD先接觸@@ godoslaw 發表於 4-2-2012 15:00
回復 sohoipan2009 唔好做版主LOR ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:58
你地果d法律好簡單=.= 果科我地叫basic legal studies 我考試9字頭 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:00
你對法律有興趣? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59
HD又是什麼 小湊 發表於 4-2-2012 15:00
我本來就沒打算拿嘛~ 小湊 發表於 4-2-2012 15:00
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 21:50 , Processed in 0.037480 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.